آموزش شماره گذاری ورد از صفحه دلخواه
تاریخ : چهار شنبه 17 دی 1393
نویسنده : سیده زهرا جعفرپور

در بیشتر اوقات در تایب یک مقاله و یا پایانه و تحقیق در ورد 2007 پیش می آید که چند صفحه اول عنوان و فهرست مطالب و تقدیر و تشکر و یا چکیده می باشد و احتمالاً دوستان عزیز مایلند که این صفحات بدون شماره باشد و از صفحه مقدمه و شروع متن اصلی تحقیق شماره گذاری آغاز شود ولی به طور پیش فرض ورد شماره گذاری همیشه از صفحه اول آغاز می شود و تا پایان ادامه دارد و بسیار از دوستان معمولاً این صفحات را جداگانه ذخیره می کنند و صفحات اصلی را نیز در یک فایل جداگانه ذخیره می کنند .


ما در این آموزش قصد داریم روش شماره گذاری از صفحه مورد نظرتان را آموزش بدهیم و شما بتوانید شماره گذاری را از صفحه دلخواه تان شروع نمایید و نیز شماره صفحات قبلی را پاک کنید اگر شما نیز با این مشکل روبرو هستید در ادامه مطلب این آموزش را دنبال کنید .

 

برای اینکار نخست صفحه ای را که می خواهید شماره گذاری از آن صفحه آغاز شود را در ورد باز کنید و از زبانه Pege Layout منوی کرکره ای Breaks را بازکرده و گزینهcontinuous را انتخاب کنید .

 

سپس روی قسمت پایین روی شماره صفحه همان صفحه دو بار کلیک کنید و عدد شماره صفحه را هایلات ( انتخاب نمایید ).

 

 

و در قسمت Page Number را کلیک کنید و عدد Star at را به عدد 1 تغییر دهید .


حالا شماره صفحات از صفحه مورد نظر شما از شماره 1 شروع شده است اگر می خواهید که شماره صفحات قبل را نیز پاک کنید می توانید روی گزینه در همان قسمت کلیک کنید و سپس اعداد صفحات قبل را پاک کنید و ابن کار باعث می شود که صفحات بعدی پاک نشوند . امیداروم از آن آموزش استفاده لازم را کرده باشید .

منبع: کپی نت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتر
برچسب‌ها: تغییر شماره گذاری ورد شماره از صفحه دلخواه تغییر شماره گذاری ورد شمار صفحات متفاوت ورد
آخرین مطالب